Honda Prologue Forum banner
41 - 60 of 60 Posts
Mieliśmy podobną sytuację, w której nie mogliśmy zadzwonić do OnStar. Dealer zresetował system informacyjno-rozrywkowy. Spróbuj przytrzymać przycisk rozłączania telefonu przez około 15 sekund. Spowoduje to ponowne uruchomienie systemu. Jeśli to nie zadziała, istnieje sposób na przywrócenie ustawień fabrycznych.
 
Spotkałem się z tym dzisiaj. Poszedłem wypróbować mój nowy adapter Lectron i zdałem sobie sprawę, że wyrównanie nie pozwoli mi na ładowanie bez zajmowania dwóch stanowisk. Czekała kolejka Tesli, więc nie mogłem tego zrobić z czystym sumieniem i po prostu odszedłem. Zakładam, że byłoby to uważane za dość złą etykietę.
Tak, to do bani. Musisz być na jednostce końcowej po prawej stronie i mocno przylegać do krawężnika. Albo musisz być niegrzeczny i zająć 1,5 miejsca. Sprawdziłem nawet na stronie Tesli i ONI TO POKAZUJĄ, jakby to było rozsądne podejście. Muszą po prostu udostępnić przedłużenie.

Pojechałem w moją pierwszą podróż na 350 mil, myśląc, że mogę korzystać z KAŻDEJ stacji superładowania Tesli. NIE. Ograniczają, z których możesz korzystać. Jeśli dodałeś samochód do aplikacji i się nie wyświetla, nie możesz z niego korzystać, nawet jeśli wiesz, gdzie jest.

Pojechałem do jednego, o którym wiedziałem, że tam jest (ponieważ miałem model 3), i był CAŁKOWICIE otwarty (wszystkie 12 stanowisk). Ale nie mogłem z niego skorzystać. Tesla ogranicza dostęp do osób niebędących Teslą, a co jest dla nich takie głupie, to to, że nie otrzymują żadnego zwrotu z tych stacji, jeśli nie są używane. To najgłupszy model biznesowy, jaki kiedykolwiek słyszałem. Wiedzą, czy samochód jest Teslą, czy nie, więc powinni po prostu ustalić, kiedy, powiedzmy, 75% stanowisk jest używanych, a następnie je wyłączyć, aby tylko Tesle mogły korzystać z innych. Rozumiem, że chcą dać priorytet właścicielom Tesli, ale to straszne.

Jedyne Tesle, z których mogłem skorzystać, to albo wolne ładowanie, albo tak daleko od mojej trasy, że to było śmieszne.

Więc skończyłem korzystając z systemów ElectrifyAmerica i SmartCharge. Zadziałały, gdy już je "rozwiązałem" za pomocą ich aplikacji (nietrywialne).

A zimą Prologue pokonuje tylko około 250 mil/pełne ładowanie! I ładowanie od 80% do 100% zajmuje około godziny. (Zajęło około 30 minut od 10% - 80%) na stacji ładowania 150kW.

Problemem było czekanie 15 minut na otwarcie miejsca, a koszt wynosił około 0,60 $.kWH. To daje prawie 6 $, gdy dostajesz tylko około 2,3 - 2,4 mil/kWh. Mam nadzieję, że wiosną/latem wzrośnie do 3+.

Na szczęście mam ładowarkę L2 w domu, więc ładowanie jest tanie i oczywiście wygodne.

Prawdopodobnie nie będę zabierał mojego Prologue na podróże dłuższe niż 200 mil w obie strony na razie i po prostu użyję hybrydy CRV mojej żony, dopóki infrastruktura nie ulegnie poprawie w nadchodzących latach, aby ułatwić szybkie ładowanie na głównych autostradach, co powinno również obniżyć cenę za kWh, gdy konkurencja się rozpali.
 
Tak, to do bani. Musisz być na jednostce końcowej po prawej stronie i ciasno przy krawężniku. Albo musisz być niegrzeczny i zajmować 1,5 miejsca. Sprawdziłem nawet na stronie internetowej Tesli i POKAZUJĄ to, jakby to było rozsądne podejście. Muszą po prostu udostępnić przedłużenie.
Słupki V4 mają dłuższe kable, które działają dla wszystkich. Tesla twierdzi, że wymienia kable na stacjach V3, ale nie wiem, jak szybko to się dzieje.

Wyruszyłem w swoją pierwszą podróż na 350 mil, myśląc, że mogę korzystać z KAŻDEJ stacji Supercharger Tesli. NIE. Ograniczają, z których możesz korzystać. Jeśli dodałeś samochód do aplikacji, jeśli się nie wyświetla, nie możesz z niego korzystać, nawet jeśli wiesz, gdzie jest.
Od samego początku ładowarki V1 i V2 nigdy nie będą dostępne ze względu na ich konfigurację techniczną (są to ładowarki 150 kW). Prawie wszystkie V3 i myślę, że wszystkie V4 są dostępne. Ale masz rację, że aplikacja Tesli ma najlepsze informacje. To powiedziawszy, ustawienie samochodu jako Blazer w aplikacji pozwoli Ci na ładowanie na większej liczbie Superchargerów.

Pojechałem do jednego, o którym wiedziałem, że tam jest (ponieważ miałem model 3), i był CAŁKOWICIE otwarty (wszystkie 12 stanowisk). Ale nie mogłem z niego skorzystać. Tesla ogranicza dostęp do samochodów innych niż Tesla, a to, co jest dla nich takie głupie, to to, że nie uzyskują żadnego zwrotu z tych stacji, jeśli nie są używane. To najgłupszy model biznesowy, jaki kiedykolwiek słyszałem. Wiedzą, czy samochód jest Teslą, czy nie, więc powinni po prostu ustalić, kiedy, powiedzmy, 75% stanowisk jest używanych, a następnie wyłączyć je, aby tylko Tesle mogły korzystać z pozostałych. Rozumiem, że chcą dać priorytet właścicielom Tesli, ale to straszne.
Tak, niektóre V3 nie są używane przez osoby niebędące Teslą (jak PA Turnpike w pobliżu mnie), nie jestem pewien, czy mogliby okresowo udostępniać witrynę dla osób niebędących Teslą ze względu na planowanie, które odbywa się w aplikacji lub w nawigacji pokładowej. Ciekawy pomysł.

A zimą prolog zyskuje tylko około 250 mil/pełne ładowanie! A ładowanie od 80% - 100% zajmuje około godziny. (Zajęło około 30 minut od 10% - 80%) na stacji ładowania 150kW.

Problemem było czekanie 15 minut na otwarcie miejsca, a koszt wynosił około 0,60 $.kWH. To daje prawie 6 $, gdy dostajesz tylko około 2,3 - 2,4 mil/kWh. Mam nadzieję, że wiosną/latem wzrośnie do 3+.
Tak, mi/kWh powinno (będzie?) wzrosnąć. Mój Mach-E latem rutynowo widział 3-4, ale teraz jest w dolnych 2. Nie mam jeszcze wystarczająco długo mojego Prologue.

I przepraszam, jeśli mówię rzeczy, które już wiesz, ponieważ miałeś model 3!
 
Słupki V4 mają dłuższe kable, które działają dla wszystkich. Tesla twierdzi, że wymienia kable na stacjach V3, ale nie wiem, jak szybko to się dzieje.

Od samego początku ładowarki V1 i V2 Supercharger nigdy nie będą dostępne ze względu na ich konfigurację techniczną (są to ładowarki 150 kW). Prawie wszystkie V3 i myślę, że wszystkie V4 są dostępne. Ale masz rację, że aplikacja Tesla ma najlepsze informacje. To powiedziawszy, ustawienie samochodu jako Blazer w aplikacji pozwoli Ci ładować na większej liczbie Superchargerów.

Tak, niektóre V3 nie nadają się do użytku przez osoby niebędące Teslą (takie jak PA Turnpike w pobliżu), nie jestem pewien, czy mogłyby okresowo udostępniać witrynę osobom niebędącym Teslą ze względu na planowanie, które odbywa się w aplikacji lub w nawigacji pokładowej. Ciekawy pomysł.

Tak, mi/kWh powinno (będzie?) wzrosnąć. Mój Mach-E rutynowo widział 3-4 latem, ale teraz jest w dolnych 2. Nie mam jeszcze wystarczająco długo mojego Prologu.

I przepraszam, jeśli mówię rzeczy, które już wiesz, ponieważ miałeś model 3!
Latem rutynowo osiągaliśmy ponad 4,0 mi/kWh.
 
Słupki V4 mają dłuższe kable, które działają dla wszystkich. Tesla twierdzi, że wymienia kable na stacjach V3, ale nie wiem, jak szybko to się dzieje.

Od samego początku ładowarki V1 i V2 Supercharger nigdy nie będą dostępne ze względu na ich konfigurację techniczną (są to ładowarki 150 kW). Prawie wszystkie V3 i myślę, że wszystkie V4 są dostępne. Ale masz rację, że aplikacja Tesla ma najlepsze informacje. To powiedziawszy, ustawienie samochodu jako Blazer w aplikacji pozwoli Ci ładować na większej liczbie Superchargerów.

Tak, niektóre V3 nie nadają się do użytku przez osoby niebędące Teslą (jak PA Turnpike w pobliżu mnie), nie jestem pewien, czy mogłyby okresowo udostępniać witrynę osobom niebędącym Teslą ze względu na planowanie, które odbywa się w aplikacji lub w nawigacji pokładowej. Ciekawy pomysł.

Tak, mi/kWh powinno (będzie?) wzrosnąć. Mój Mach-E rutynowo widział 3-4 latem, ale teraz jest w dolnych 2. Nie mam jeszcze wystarczająco długo mojego Prologue.

I przepraszam, jeśli mówię rzeczy, które już wiesz, ponieważ miałeś model 3!
Dzięki za informacje! Wszyscy jesteśmy "w tym razem". Naprawdę lubię Prologue. Myślę, że jest kilka wpadek, takich jak to, że wtyczka się nie blokuje, i myślę, że system informacyjno-rozrywkowy pozostawia wiele do życzenia. Nie jestem pewien, czy ktokolwiek, kto projektuje te rzeczy, faktycznie z nich korzysta. Fakt, że nie mogę po prostu przechodzić przez elementy "Status pojazdu" na lewym ekranie w desce rozdzielczej, jest tak absurdalny. Nie rozumiem też, dlaczego na wykresie energii pokazuje 3 mi/kWh jako maksimum. O co chodzi? Ale uwielbiam jazdę i była cholernie stabilna na oblodzonych drogach. Jechałem z NJ do Pitt na PA Pike i masz rację, NIE było tam żadnych superchargerów. Nie mogłem w to uwierzyć. Telsa twierdzi, że "otworzyła swoje stacje ładowania" dla wszystkich EV. Powinno być: "otworzyliśmy niektóre z naszych stacji ładowania". Tesla naprawdę zrobiła to dobrze, jeśli chodzi o ładowanie EV - infrastruktura jest naprawdę problematyczna. Jestem dużym zwolennikiem EV, więc jestem gotów z tym żyć, gdy wszystko nadrobi to, co jest naprawdę potrzebne, po prostu nie będę miał pary EV przez długi czas. Właśnie dostałem dla żony hybrydę CRV 2025, więc weźmiemy ją na dłuższe podróże, mimo że Prlogue jest wygodniejszy na dłuższą jazdę. Jeśli zasięg znów wzrośnie wiosną/latem, to może będę mógł to ponownie rozważyć.
 
Tak, to do bani. Musisz być na jednostce końcowej po prawej stronie i mocno przy krawężniku. Albo musisz być niegrzeczny i zająć 1,5 miejsca. Sprawdziłem nawet na stronie Tesli i POKAZUJĄ to, jakby to było rozsądne podejście. Muszą po prostu udostępnić rozszerzenie.

Pojechałem w moją pierwszą podróż na 350 mil, myśląc, że mogę korzystać z KAŻDEJ stacji superładowania Tesli. NIE. Ograniczają, z których możesz korzystać. Jeśli dodałeś samochód do aplikacji i się nie wyświetla, nie możesz z niego korzystać, nawet jeśli wiesz, gdzie jest.

Pojechałem do jednego, o którym wiedziałem, że tam jest (ponieważ miałem model 3), i był CAŁKOWICIE otwarty (wszystkie 12 stanowisk). Ale nie mogłem z niego skorzystać. Tesla ogranicza dostęp do samochodów innych niż Tesla, a to, co jest dla nich takie głupie, to fakt, że nie otrzymują żadnego zwrotu z tych stacji, jeśli nie są używane. To najgłupszy model biznesowy, jaki kiedykolwiek słyszałem. Wiedzą, czy samochód jest Teslą, czy nie, więc powinni po prostu ustalić, kiedy, powiedzmy, 75% stanowisk jest zajętych, a następnie wyłączyć je, aby tylko Tesle mogły korzystać z pozostałych. Rozumiem, że chcą dać priorytet właścicielom Tesli, ale to straszne.

Jedyne stacje Tesli, z których mogłem skorzystać, to albo wolne ładowanie, albo tak daleko od mojej trasy, że to było śmieszne.

Więc skończyłem korzystając z systemów ElectrifyAmerica i SmartCharge. Działały, gdy już je "rozwiązałem" za pomocą ich aplikacji (to nie było trywialne).

A zimą Prologue pokonuje tylko około 250 mil/pełne ładowanie! A ładowanie od 80% do 100% zajmuje około godziny. (Zajęło około 30 minut od 10% do 80%) na stacji ładowania 150kW.

Problemem było czekanie 15 minut na otwarcie miejsca, a koszt wynosił około 0,60 $.kWH. To daje prawie 6 $, gdy dostajesz tylko około 2,3 - 2,4 mil/kWh. Mam nadzieję, że wiosną/latem wzrośnie do 3+.

Na szczęście mam ładowarkę L2 w domu, więc ładowanie jest tanie i oczywiście wygodne.

Prawdopodobnie nie będę zabierał mojego Prologue na podróże dłuższe niż 200 mil w obie strony na razie i po prostu użyję hybrydy CRV mojej żony, dopóki infrastruktura nie ulegnie poprawie w nadchodzących latach, aby ułatwić szybkie ładowanie na głównych autostradach, co powinno również obniżyć cenę za kWh, gdy konkurencja się rozpali.
Żeby być sprawiedliwym, nie wszystkie stacje Tesli są kompatybilne z samochodami innych marek. Myślę, że tylko v3 i v4 będą działać. To, co widzisz w aplikacji, może być również określone przez pojazd, który posiadasz na liście. Jeśli masz ustawiony Blazer EV, powinieneś zobaczyć v3 i v4. Myślę, że jeśli masz ustawiony Prologue, możesz zobaczyć tylko v4, które nie są tak powszechne.
 
Dzięki za uwagi! Wszyscy jesteśmy "w tym razem". Naprawdę podoba mi się Prologue. Myślę, że jest kilka wpadek, na przykład wtyczka się nie blokuje i uważam, że system informacyjno-rozrywkowy pozostawia wiele do życzenia. Nie jestem pewien, czy ci, którzy projektują te rzeczy, kiedykolwiek ich używają. Fakt, że nie mogę po prostu przewijać pozycji "Status pojazdu" na lewym ekranie w desce rozdzielczej, jest tak absurdalny. Nie rozumiem też, dlaczego na wykresie energii pokazuje 3 mi/kWh jako maksimum. O co chodzi? Ale jazdę uwielbiam i była cholernie stabilna na oblodzonych drogach. Jechałem z NJ do Pitt na PA Pike i masz rację, NIE było tam żadnych superchargerów. Nie mogłem w to uwierzyć. Tesla chwali się, że "otworzyła swoje stacje ładowania" dla wszystkich EV. Powinno być: "otworzyliśmy niektóre z naszych stacji ładowania". Tesla naprawdę dobrze to zrobiła, jeśli chodzi o ładowanie EV - infrastruktura jest naprawdę problematyczna. Jestem dużym zwolennikiem EV, więc jestem gotów z tym żyć, gdy rzeczy nadrobią to, co jest naprawdę potrzebne, po prostu nie będę miał pary EV przez długi czas. Właśnie kupiłem żonie hybrydę CRV 2025, więc weźmiemy ją na dłuższe podróże, mimo że Prlogue jest wygodniejszy na dłuższą jazdę. Jeśli zasięg wzrośnie wiosną/latem, to może będę mógł to ponownie rozważyć.
Tak, to nie jest idealne. Myślę, że 3 mi/kWh to domyślny punkt wyjścia dla każdej podróży, ale nie maksimum. Będzie wyższy, jeśli faktycznie to dostajesz, z tego co czytałem, chociaż jeszcze tego nie doświadczyłem zimą!

Jestem całkowicie za EV, chociaż mój syn ma mojego TSX z 2011 roku, więc mam zapasowy ICE na wypadek sytuacji awaryjnych LOL. Ale nie jeździmy w podróże po całym kraju samochodem. Zazwyczaj zostalibyśmy w odległości 1-2 ładowań po drodze.
 
Nie sądzę, żeby cokolwiek w Tesli było wykonane z precyzją. Ładowarka, której dzisiaj używałem, miała kabel ładowarki, który wydawał się znacznie krótszy niż ten, którego używałem kilka miesięcy temu. Najpierw musiałem podłączyć adapter do ładowarki, a następnie podłączyć zespół do mojego samochodu. W moim poprzednim doświadczeniu najpierw podłączałem adapter do samochodu, a następnie kabel ładowarki do samochodu. Dzisiaj nie mogłem tego zrobić w ten sposób. Przód samochodu był tak blisko, jak tylko się odważyłem go zbliżyć. Blisko wystarczająco wydaje się być wystarczająco dobre dla Tesli. To może wyjaśniać luki w wyrównaniu paneli, o których czytałem.
 
Nie sądzę, żeby cokolwiek w Tesli było wykonane z precyzją. Ładowarka, której dzisiaj użyłem, miała kabel ładowarki, który wydawał się znacznie krótszy niż ten, którego używałem kilka miesięcy temu. Najpierw musiałem podłączyć adapter do ładowarki, a następnie przymocować zespół do mojego samochodu. W moim poprzednim doświadczeniu najpierw podłączałem adapter do samochodu, a następnie podłączałem kabel ładowarki do samochodu. Dzisiaj nie mogłem tego zrobić w ten sposób. Przód samochodu był tak blisko, jak się odważyłem go zbliżyć. Wystarczająco blisko wydaje się być wystarczająco dobre dla Tesli. To może wyjaśniać luki w wyrównaniu paneli, o których czytałem.
Kontrola jakości Tesli jest wysoce podejrzana. W Internecie jest mnóstwo raportów na ten temat.
 
Możesz ładować na superładowarkach v3. Identyfikujesz swój samochód jako Chevy Blazer EV, a on pokaże ci gdzie. V3 ma 250kW. V2 ma 150kW. Jeśli zidentyfikujesz się jako Prologue w aplikacji Tesla, zobaczysz tylko v3 z Magic Docks. Lectron Vortex był z powodzeniem używany przez wielu na forum. Podczas podłączania, najpierw podłącz adapter, a następnie kabel Tesli. Podczas odłączania większość z nas stwierdziła, że najłatwiej jest odłączyć adapter i kabel jako całość, a następnie odłączyć adapter od kabla
Zrobiłem to z Chevy Blazer na moim Honda Prologue 2025, ale co się dzieje podczas ładowania na stacji Tesla Supercharger, to kabel do ładowania jest za krótki, aby sięgnąć do wtyczki w Prologue. Niektóre stacje ładowania Tesli mają na to rozwiązanie, albo próbujesz obejść problem, aby się zbliżyć, ale czasami zajmujesz kilka miejsc, co nie jest fajne.
 
Zrobiłem to z Chevy Blazerem w moim 2025 Honda Prologue, ale problem polega na tym, że podczas ładowania na stacji Tesla Supercharger kabel do ładowania jest za krótki, aby sięgnąć do wtyczki w Prologue. Niektóre stacje ładowania Tesli mają w tym zakresie udogodnienia, albo próbujesz znaleźć obejście, aby się zbliżyć, ale czasami zajmujesz kilka miejsc, co nie jest fajne.
To również nie twoja wina
 
Zrobiłem to z Chevy Blazer w moim 2025 Honda Prologue, ale problem polega na tym, że podczas ładowania na stacji Tesla Supercharger kabel do ładowania jest za krótki, aby sięgnąć do wtyczki w Prologue. Niektóre stacje ładowania Tesli mają na to rozwiązanie, albo próbujesz znaleźć obejście, aby się zbliżyć, ale czasami zajmujesz kilka miejsc, co nie jest fajne.
Jak już gdzie indziej stwierdziłem. Ładowałem 10 razy na ładowarce Tesli. Zawsze starałem się wybrać najbardziej prawą ładowarkę, zakładając, że jest chodnik, aby zaparkować po jej prawej stronie. W ten sposób nie zajmowałem 2 miejsc. Może miałem szczęście, ale nawet w tych przypadkach, kiedy musiałem zająć 2 miejsca, nikomu nie odmówiono możliwości ładowania, podczas gdy ja się ładowałem. Ale jeśli taka sytuacja wystąpi, jestem pewien, że będzie mi żal tego gościa.
 
Próbowałem stacji Tesli, nie jestem pewien, której wersji. Musiałem wcisnąć lewy przedni róg samochodu pomiędzy stacje, inaczej kabel by nie sięgnął:


Image


Nie uzyskałem dobrej prędkości, nie wiem dlaczego. Przynajmniej pomyślnie przetestowałem mój adapter Lectron:

Image
 
Próbowałem stacji Tesla, nie jestem pewien, która wersja. Musiałem wcisnąć lewy przedni róg samochodu pomiędzy stacje, inaczej kabel by nie sięgnął:


View attachment 1450

Nie uzyskałem dobrej prędkości, nie wiem dlaczego. Przynajmniej pomyślnie przetestowałem mój adapter Lectron:

View attachment 1451
To musiało być co najmniej 3 poziomu, ponieważ L2 by Cię nie naładowało. Jaki był Twój początkowy SOC? Wygląda na to, że miałeś ponad 60. Najlepsze, co możesz uzyskać, to prawdopodobnie w latach 80. Z mojego doświadczenia wynika, że ​​uzyskałem najlepsze prędkości, gdy SOC był poniżej 30. Wraz ze wzrostem SOC powyżej 30, tempo spadało. Osobiście uważam, że nadal jesteś za daleko od ładowarki. Miałem przedni zderzak prawie dotykający ładowarki. I musisz dostać się do tej strony, aby naładować, co oznacza, że ​​jeśli nie jesteś na ładowarce końcowej (po prawej stronie), blokujesz dwie ładowarki. Robisz to, co musisz zrobić.

Zalecam przejście do tego z SOC 20%. Jeśli nadal nie uzyskujesz dobrej stawki, możesz mieć problem z ładowarką pokładową.
 
Ale zanim zabierzesz to do swojego dealera, sprawdziłbym, czy uzyskasz te same wyniki w innej rodzinie ładowarek, tylko dlatego, że jakiś idiota powie, że nie dostajesz dobrej stawki, ponieważ w Tesli nie jest to jeszcze otwarte dla Hond.
 
Próbowałem stacji Tesla, nie jestem pewien, która wersja. Musiałem wcisnąć lewy przedni róg samochodu pomiędzy stacje, inaczej kabel by nie sięgnął:


View attachment 1450

Nie uzyskałem dobrej prędkości, nie wiem dlaczego. Przynajmniej pomyślnie przetestowałem mój adapter Lectron:

View attachment 1451
Jeśli na początku miałeś ponad 50% SOC, to uczciwa prędkość ładowania.
 
41 - 60 of 60 Posts